Tehnična podpora

Podpora a údržba sotware AXIOM TECH

Cenimo naše stranke, zato nenehno poskušamo najti nove in enostavnejše načine, kako odgovoriti na njihova vprašanja, jim pomagati in jih podpirati pri delu s programi, posredovati novice ali povzetke naših seminarjev, ki se jih zaradi službe niso mogli udeležiti. obremenitev.

Cilj naše tehnične podpore je povečati produktivno uporabo programske opreme, ki jo dobavljamo. Naše prizadevanje za zagotavljanje vrednosti gre z roko v roki z vašim prizadevanjem za prihranek pri vzdrževanju programske opreme.

V okviru vzdrževanja dobite nove in delne različice z novimi funkcijami, posodobitvami in popravki programske opreme ter hitro in učinkovito tehnično podporo za nemoteno vsakodnevno uporabo rešitev Siemens Digital Industries Software.

Tehnična podpora vključuje:

Podpora a údržba sotware AXIOM TECH

Helpdesk

Tehnična podpora se nam zdi zelo pomemben del skrbi za stranke, naš cilj pa je hitro in učinkovito reševanje vprašanj. Za večjo učinkovitost se poročila o statusu vseh povpraševanj uporabnikov v naši Helpdesk evidentirajo pod uporabniškim računom stranke.

Za uporabo službe za pomoč uporabnikom je torej potrebno ustvariti račun na http://helpdesk.axiomtech.cz. Na našo tehnično podporo se lahko obrnete po elektronski pošti na helpdesk@axiomtech.si.

AXIOM TECH TeamViewer

Tehnična podpora na daljavo

Oddaljena tehnična podpora Hitra podpora TeamViewer za obstoječe stranke je sestavljena iz omogočanja dostopa do namizja računalnika z uporabo aplikacije Teamviewer. Tehnik rešuje spletno podporo neposredno na strankinem računalniku.

Tehnična podpora je na voljo ob delavnikih od 8.00 do 16.00 z odzivnim časom štiri ure. Podpora je namenjena samo osebam, ki so opravile pooblaščeno usposabljanje. Pooblaščeno usposabljanje pomeni usposabljanje, ki ga izvaja Siemensov partner.

Prenesite in zaženite različico hitre podpore TeamViewer 14 ter nam pošljite/sporočite svoj ID in geslo. TeamViewerja ni treba namestiti in je brezplačen. Če je povezava uspešna, svetovalec deluje na vašem računalniku, kot bi sedel neposredno zraven njega, vi pa sledite njegovim korakom.

 

Želim prenesti TeamViewer


Podpora a údržba sotware AXIOM TECHTehnična podpora na kraju

Tehnična podpora na kraju je zagotovljena na lokaciji stranke z težavami s programskim izdelkom ali implementacijo.

 

 

Podpora a údržba sotware AXIOM TECHSiemensov podporni center

Kot stranka imate možnost vplivati ​​na razvoj programske opreme zahvaljujoč neposrednemu dostopu do Siemensovega podpornega centra ali preko tehnika AXIOM TECH. AXIOM TECH zastopa stranko v Centru za podporo in v imenu stranke pripravi dokumente za prijavo težave, če je le-ta ne more rešiti s svojimi nasveti. AXIOM TECH zagotavlja beleženje težav s strani proizvajalca in spremlja njihovo reševanje.

Na straneh  Certifikace HW/SW boste našli trenutno podprte različice operacijskih sistemov, podprte programske izdelke, grafične kartice in strojno opremo ter trenutne in pretekle informacije o certificiranih sistemih in konfiguracijah vseh izdelkov Siemens Digital Industries Software. Za morebitna tehnična vprašanja se lahko obrnete tudi neposredno na Centralni center za tehnično podporo.

 

Podpora a údržba sotware AXIOM TECHFTP server

Na naslovu FTP strežnika podjetja AXIOM TECH najdete:

  • Posodobitve različic NX in SOLID EDGE
  • Razširjene knjižnice standardnih delov NX
  • Lokalizacija za NX
  • Nastavitve namestitve glede na potrebe stranke (prilagajanje)

Na zahtevo vam bomo poslali dostopno ime in geslo za FTP strežnik.

 

Niste našli, kar potrebujete? Ne oklevajte, pišite nam in z veseljem vam bomo svetovali.
Želim več informacij
Gor

We use cookies

We use cookies to analyze traffic, remember preferences and improve the usability of the website. To give your consent, click on the "I Agree" button.

Settings I agree

You can refuse consent at any time.